söndag 25 september 2016

Flexspan toppar Cisions lista över pedagogikbloggar

CC BY-NC-ND Some rights reserved by The Croft
Medieföretaget Cision publicerar topp-10 listor över bloggar inom olika områden och i år har denna blogg, Flexspan, hamnat högst under kategorin pedagogikbloggar, Cision rankar: Topp 10 pedagogikbloggar. Det är förstås väldigt roligt att få bekräftelse på att det jag gör verkligen når ut och kommer till nytta. Mina bloggar har blivit kanske mitt största fritidsintresse och så länge de fyller en funktion så kommer jag att fortsätta. Jag tackar och bockar!

Men vill du läsa andra väldigt bra bloggar kan jag rekommendera mina kollegor på Cisions lista. Våra bloggar är ju väldigt olika och egentligen omöjliga att rangordna.
  1. Flexspan
  2. Pedagogiska Kullerbyttan
  3. Omvärldsbloggen
  4. Läs- och språksatsningen
  5. Djupdyk
  6. Kilskrift
  7. Körlings Ord
  8. Förskoleburken
  9. IKTpedagogerna.se
  10. Lärande perspektiv
Läs en intervju med mig på Mötesplats Cision: Knepen bakom en framgångsrik pedagogikblogg.

3 kommentarer:

Anna sa...

Grattis! Följer Flexspan med stort intresse och har hitta mycket matnyttigt via innehållet!
/Anna Pettersson, KI

Birgitta Gillsjö sa...

Grattis! Så kul att få en sån "utmärkelse"

Alastair Creelman sa...

Tack!